notebooki.pl 

Często zadawane pytania

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

O każdym etapie zamówienia informujemy mailowo. Finalny etap, wysyłka zamówionego towaru, jest również potwierdzana SMS-em na podany w procesie składania zamówienia numer telefonu.

Gdzie znajdę fakturę?

W każdej przesyłce z towarem dołączamy fakturę w tradycyjnej, papierowej formie. Fakturę elektroniczną, możemy wysłać na podany adres mailowy, na prośbę zamawiającego.

Na fakturze znalazłem błąd. Jak mogę go poprawić?

Proszę wysłać maila zawierającego numer zamówienia i/lub numer faktury na adres sklep@notebooki.pl z opisem błędu na fakturze i podaniem poprawnej treści jaka powinna się na niej znaleźć. Ewentualnie prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z handlowcem obsługującym Państwa zamówienie.

Jakie dokumenty są potrzebne do zgłoszenia reklamacji?

Podstawą reklamacji jest zawsze dowód zakupu. Prosimy też o przygotowanie karty gwarancyjnej, jeżeli otrzymali ją Państwo wraz ze sprzętem, ponieważ niektórzy producenci nadal je dostarczają i w takim wypadku mogą ich również wymagać  w procesie realizacji usługi gwarancyjnej.

Czy mogę we własnym zakresie rozbudować konfigurację sprzętu zakupionego w waszym sklepie?

Tak, o ile są to proste rozbudowy dopuszczalne przez producenta sprzętu i pod warunkiem, że sprzęt nie posiada plomby producenta uniemożliwiającej jego rozebranie bez zniszczenia takowej. Dotyczy to rozbudowy (dołożenia) pamięci RAM, lub wymiany dysku twardego na inny model. Należy jednak pamiętać, by w tych wypadkach, zachować oryginalne części, gdyż mogą być wymagane przez producenta do zrealizowania naprawy gwarancyjnej. Komponenty dołożone własnoręcznie przez użytkownika, nie podlegają gwarancji producenta obejmującej całość sprzętu zakupionego u nas.

Jak i gdzie zgłosić awarię sprzętu?

Najlepiej zrobić to bezpośrednio w autoryzowanym serwisie danego producenta, który jest odpowiedzialny za obsługę gwarancyjną sprzętu. Adresy i telefony do autoryzowanych punktów serwisowych można zawsze znaleźć na stronie producenta. Inną opcją jest wysłanie wadliwego sprzętu wraz dowodem zakupu i opisem usterki do naszego serwisu. Przedtem prosimy jednak o kontakt mailowy pod adresem serwis@notebooki.pl lub telefoniczny +48 533 342 820 w celu uzgodnienia szczegółów. Jednocześnie pragniemy zwrócić uwagę, iż wysyłka sprzętu do naszego serwisu, a nie bezpośrednio do autoryzowanego punku serwisowego producenta, może nieznacznie wydłużyć proces gwarancyjny.

Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze paczki (za pobraniem)?

Tak, oczywiście mamy dostępną taką formę płatności. Odpowiednią opcję należy wybrać w procesie finalizacji zamówienia na naszej stronie. Prosimy tylko pamiętać, że kurierzy dowożący paczki przyjmują jedynie płatność gotówką. Doradzamy również przygotowanie odliczonej kwoty, ponieważ zdarza się że kurier przyjedzie do Państwa jako jednego z pierwszych klientów danego dnia, i może wówczas nie dysponować możliwością wydania Państwu reszty.

Czy można u was zakupić towar w systemie ratalnym?

Jak najbardziej, oferujemy sprzedaż ratalną. O szczegóły i aktualną ofertę proszę pytać handlowców.

Prowadzę firmę i interesuje mnie wzięcie sprzętu w leasing. Czy istnieje u was taka możliwość?

Oczywiście, jesteśmy zorientowani przede wszystkim na współpracę z firmami. W zakresie leasingu współpracujemy z Grenke Leasing. O szczegóły i aktualną ofertę proszę pytać handlowców.

Czy istnieje możliwość zamówienia konfiguracji sprzętu której nie znalazłem na waszej stronie?

Naturalnie, natomiast zawsze w takim wypadku prosimy o kontakt z handlowcem, ponieważ staramy się by nasza oferta dotycząca sprzętu producentów których mamy w ofercie, była jak najbardziej kompletna, więc jeżeli jakiejś konfiguracji nie ma na naszej stronie, to jest prawdopodobne, że nie da się jej zbudować lub jest ona już po prostu niedostępna. Ale nie jest to regułą, więc najlepiej zapytać jednego z naszych specjalistów.