DOSTAWA
- opłacone zamówienia wysyłamy bez dodatkowych opłat (wyjątek - zamówienia poniżej kwoty 2000zł koszt wysyłki 19zł)
- wysyłki za pobraniem - koszt 29 zł (ograniczenie wartości zamówienia do 5000 zł ze względu na bezpieczeństwo kuriera)
- Wszystkie nasze paczki wysyłamy za pomocą renomowanej firmy kurierskiej UPS. Co za tym idzie:
- Każda paczka jest indywidualnie ubezpieczana, tak więc nie ma obawy o jej uszkodzenie czy zaginięcie w trakcie dostawy.
- Każdą wysyłkę, awizujemy za pomocą maila wysłanego na adres podany w zamówieniu, który zawiera numer listu przewozowego i przewidywaną datę dostawy paczki.
- Jeżeli chcą Państwo zmienić datę, lub określić godzinę dostawy, prosimy skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej UPS, i podając im dostarczony przez nas numer listu przewozowego, poprosić o zmianę daty lub godziny dostawy paczki. Jednakże uprzedzamy, że wyznaczenie konkretnej godziny dostawy jest często niemożliwe, ze względów logistycznych i zależy od trasy dostaw kuriera który ma Państwa przesyłkę w doręczeniu.
- Jeżeli zdarzyło by się, że przesyłka która dotarła do Państwa jest uszkodzona, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera który przesyłkę dostarczył.
- Jeżeli kurier odmówi lub będzie utrudniał sporządzenie protokołu, prosimy spisać dane osobowe kuriera, dokonać fotograficznej dokumentacji uszkodzenia paczki, przed jej rozpakowaniem i skontaktować się z opiekunem handlowym Państwa zamówienia w naszej firmie.
ZWROTY I WYMIANA
Jeżeli jesteś klientem indywidualnym masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. To bardzo proste:
- Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta. W przypadku zamówień złożonych bez rejestracji konto gościa należy wpierw przekształcić w konto klienta.
- Zaznacz zamówienie, którego dotyczy zwrot.
- Zaznaczy produkt(y), który chcesz zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
- Pole nieobowiązkowe ale bardzo nam pomocne to prośba aby wyjaśniać powód zwrotu w polu na treść, aby obsługa sklepu mogła lepiej zrozumieć, dlaczego klient chce to zrobić.
- Gdy formularz jest kompletny, klient naciska "Zwróć towar", a odpowiednia informacja zostaje wysłana do obsługi sklepu. Pojawia się ona jako "Oczekiwanie na potwierdzenie" w zakładce "Zwroty produktów" na koncie klienta, jak na widoku poniżej.
REKLAMACJE
Mimo szczegółowych procedur sprawdzania jakości sprzedawanych przez nas produktów w rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że w produkcie zostanie wykryta wada. W notebooki.pl dokładamy wszelkich starań, żeby każdą taką sprawę załatwić szybko i sprawnie. Prosimy kontaktować się z nami mailowo bądź telefonicznie, a nasi pracownicy zajmą się sprawą.
GWARANCJE
Z uwagi na fakt, że sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję producentów prosimy kierować zgłoszenia gwarancyjne bezpośrednio do nich, zgodnie z procedurą opisaną w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta. Przypominamy, że podstawą gwarancji jest zawsze dowód zakupu. W przypadku trudności prosimy o kontakt mailowy na adres serwis@notebooki.pl, a nasi wykfalifikowani pracownicy pomogą załatwić sprawę.
UBEZPIECZENIE
Ubezpieczenia sprzętu mobilnego, zwłaszcza tego o dużej wartości, jak na przykład notebooki, są niezwykle kosztowne i sięgają nawet 30% wartości ubezpieczanego sprzętu. Dlatego też, wychodzą naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, proponujemy rozwiązanie alternatywne, którym jest zakup opcjonalnego rozszerzenia gwarancji z ochroną od przypadkowych uszkodzeń sprzętu. Takiego typu gwarancja, jest realizowana bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowany serwis i zapewnia naprawę sprzętu w przypadku jego uszkodzenia bądź zniszczenia które było wynikiem niespodziewanego zdarzenia. Dotyczy się to przypadkowego rozbicie ekranu, uszkodzenia obudowy w wyniku upadku, zalania sprzętu bądź uszkodzenia w wyniku przepięcia elektrycznego.
Podsumowując: usługa Accidental Damage Protection Lenovo obejmuje wypadki nieobjęte gwarancją systemu i chroni notebook lub tablet przed usterkami operacyjnymi lub strukturalnymi nieobjętymi gwarancją, do których doszło w normalnych warunkach pracy. Nie obejmuje natomiast usterek powstałych w wyniku celowego działania, drobnych, kosmetycznych uszkodzeń nie wpływających na działanie systemu, uszkodzeń powstałych od otwartego ognia oraz kradzieży. Jest przy tym nawet kilkukrotnie tańsza od konwencjonalnego ubezpieczenia w tradycyjnej firmie ubezpieczeniowej. Dlatego też polecamy ją jako rozwiązanie dla tych, którzy chcą dodatkowo chronić swój sprzęt a nie chcą przy tym ponosić bardzo wysokich kosztów takiej ochrony.
Usługa Accidental Damage Protection jest dostępna dla wszystkich produktów serii Think, dla różnych okresów ochrony od 3 do 5 lat. Szczegółowe informacje dotyczące cen poszczególnych usług znajdą Państwo na naszej stronie w menu ROZSZERZENIA GWARANCJI.