notebooki.pl 

informacje dla Kupujących

 

DOSTAWA

 

  1. opłacone zamówienia wysyłamy bez dodatkowych opłat (wyjątek - zamówienia poniżej kwoty 2000zł koszt wysyłki 19zł)
  2. wysyłki za pobraniem - koszt 29 zł (ograniczenie wartości zamówienia do 5000 zł ze względu na bezpieczeństwo kuriera)
  3. Wszystkie nasze paczki wysyłamy za pomocą renomowanej firmy kurierskiej UPS. Co za tym idzie:
  4. Każda paczka jest indywidualnie ubezpieczana, tak więc nie ma obawy o jej uszkodzenie czy zaginięcie w trakcie dostawy.
  5. Każdą wysyłkę, awizujemy za pomocą maila wysłanego na adres podany w zamówieniu, który zawiera numer listu przewozowego i przewidywaną datę dostawy paczki. 
  6. Jeżeli chcą Państwo zmienić datę, lub określić godzinę dostawy, prosimy skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej UPS, i podając im dostarczony przez nas numer listu przewozowego, poprosić o zmianę daty lub godziny dostawy paczki. Jednakże uprzedzamy, że wyznaczenie konkretnej godziny dostawy jest często niemożliwe, ze względów logistycznych i zależy od trasy dostaw kuriera który ma Państwa przesyłkę w doręczeniu. 
  7. Jeżeli zdarzyło by się, że przesyłka która dotarła do Państwa jest uszkodzona, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera który przesyłkę dostarczył. 
  8. Jeżeli kurier odmówi lub będzie utrudniał sporządzenie protokołu, prosimy spisać dane osobowe kuriera, dokonać fotograficznej dokumentacji uszkodzenia paczki, przed jej rozpakowaniem i skontaktować się z opiekunem handlowym Państwa zamówienia w naszej firmie.

 

ZWROTY I WYMIANA

 

Jeżeli jesteś klientem indywidualnym masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. To bardzo proste:

  1. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Historia zamówień" na swoim koncie klienta. W przypadku zamówień złożonych bez rejestracji konto gościa należy wpierw przekształcić w konto klienta.
  2. Zaznacz zamówienie, którego dotyczy zwrot.
  3. Zaznaczy produkt(y), który chcesz zwrócić, oznaczając pole przy jego(ich) nazwie.
  4. Pole nieobowiązkowe ale bardzo nam pomocne to prośba aby wyjaśniać powód zwrotu w polu na treść, aby obsługa sklepu mogła lepiej zrozumieć, dlaczego klient chce to zrobić.
  5. Gdy formularz jest kompletny, klient naciska "Zwróć towar", a odpowiednia informacja zostaje wysłana do obsługi sklepu. Pojawia się ona jako "Oczekiwanie na potwierdzenie" w zakładce "Zwroty produktów" na koncie klienta, jak na widoku poniżej.

 

REKLAMACJE

 

Mimo szczegółowych procedur sprawdzania jakości sprzedawanych przez nas produktów w rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że w produkcie zostanie wykryta wada. W notebooki.pl dokładamy wszelkich starań, żeby każdą taką sprawę załatwić szybko i sprawnie. Prosimy kontaktować się z nami mailowo bądź telefonicznie, a nasi pracownicy zajmą się sprawą.

 

GWARANCJE

 

Z uwagi na fakt, że sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję producentów prosimy kierować zgłoszenia gwarancyjne bezpośrednio do nich, zgodnie z procedurą opisaną w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta. Przypominamy, że podstawą gwarancji jest zawsze dowód zakupu. W przypadku trudności prosimy o kontakt mailowy na adres serwis@notebooki.pl, a nasi wykfalifikowani pracownicy pomogą załatwić sprawę. 

 

UBEZPIECZENIE

Ubezpieczenia sprzętu mobilnego, zwłaszcza tego o dużej wartości, jak na przykład notebooki, są niezwykle kosztowne i sięgają nawet 30% wartości ubezpieczanego sprzętu. Dlatego też, wychodzą naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, proponujemy rozwiązanie alternatywne, którym jest zakup opcjonalnego rozszerzenia gwarancji z ochroną od przypadkowych uszkodzeń sprzętu. Takiego typu gwarancja, jest realizowana bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowany serwis i zapewnia naprawę sprzętu w przypadku jego uszkodzenia bądź zniszczenia które było wynikiem niespodziewanego zdarzenia. Dotyczy się to przypadkowego rozbicie ekranu, uszkodzenia obudowy w wyniku upadku, zalania sprzętu bądź uszkodzenia w wyniku przepięcia elektrycznego.

 

Podsumowując: usługa Accidental Damage Protection Lenovo obejmuje wypadki nieobjęte gwarancją systemu i chroni notebook lub tablet przed usterkami operacyjnymi lub strukturalnymi nieobjętymi gwarancją, do których doszło w normalnych warunkach pracy. Nie obejmuje natomiast usterek powstałych w wyniku celowego działania, drobnych, kosmetycznych uszkodzeń nie wpływających na działanie systemu, uszkodzeń powstałych od otwartego ognia oraz kradzieży. Jest przy tym nawet kilkukrotnie tańsza od konwencjonalnego ubezpieczenia w tradycyjnej firmie ubezpieczeniowej. Dlatego też polecamy ją jako rozwiązanie dla tych, którzy chcą dodatkowo chronić swój sprzęt a nie chcą przy tym ponosić bardzo wysokich kosztów takiej ochrony.

 

Usługa Accidental Damage Protection jest dostępna dla wszystkich produktów serii Think, dla różnych okresów ochrony od 3 do 5 lat. Szczegółowe informacje dotyczące cen poszczególnych usług znajdą Państwo na naszej stronie w menu ROZSZERZENIA GWARANCJI.